Sayfalar



10 Oca 2012

Benim Koca Ailem


Benim kocaman bir ailem var.

Hacı dayım çok konuşur ...kimi zaman boş ,çoğu zaman dolu konuşur...

küçük dayım saz çalar türkü söyler bizbizeyken,

dağ gibi arkamızda durur biz yalnızken...

teyzem kendi halinde kendi derdindedir ama ana yarısıdır hep özençlidir....Ne yazık ki gözü hep yaşlıdır yüreği hep yaralıdır ama candır canandır...

anneannem temel direğimiz ...tüm evlatları kanatları altında ...kimin doğumgünü,kimin yıldönümü herkesi organize eder toparlar...Problem çözücü dua edicimizdir...

Ve kuzenler...

dayı oğuları birer birer can kardeşse bana, dayı kızları ayrı ayrı cananlardır ...

teyze kızları birini şeytan görsün yüzünü diğeri dünya ahiret kardeşim canımın yarısıdır ...

yengeler el değil  sırdaştır bana...

enişte gün boyu sınav kapısında benimle bekleyendir...

Ne mutlu bana

Benim kocaman bir ailem var.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder