Sayfalar



8 May 2010

İnzivamın Sonu

Biraz sonra uzun çabaların sonunda teyzoşumla alışverişe çıkmaya ikna edildim. Malum depresyondayım ve 3 gündür evden çıkmıyorum diye evdekiler endişe içerisindeydi. Bu yüzden ben de teyzoşu kıramadım ve tamam dedim. Hem belki kendime ciciler alırım bahanecek belli mi olur. Bu arada cicim aradı ve sevgili problemleri yaşadığını anlattı.(Cicim benim çok sevdiğim kankim) Üstelik yarın da doğum günü. Teyzoşla alışverişten dönelim onunla buluşup Alsancak ya da Kordon'da içmeye söz verdim. Uff depresyona bile rahat rahat giremiyorum yani anlayacagın. Saçlarım da berbat durumda fön çektirmeye zamanım yok. Keşke dün kuaföre gitseydim.Ne bileyim ben bugün inzivamdan zorla çıkarılıp zorla sosyalleştirileceğimi :P

Neyse şimdi süslenmem lazım.

Bayss  xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder