Sayfalar



23 Ara 2011

American Horror Story - Brrrrrr

Malum işsiz olduğumdan deli gibi dizilere kitaplara sarmış durumdayım. Bu aralar takip ettiğim dizilerin hemen hepsi tatile girdiği için ne izlesem ne izlesem diye dolanıp dururken American Horror Story keşfettim. Bünyem karanlık ve gergin şeylerden pek bir hoşlandığı için hemencicik izlemeye başladım. Amanınnnn....Çok güzel bir dizi olmuş.Dizi öyle bir geriyor geriyor sonra da öyle bir ters köşeye yatırıyor ki ilk birkaç bölümden sonra her bölümün sonunda ağzımdan koca bir "hass..ktiiir" çıktı. Acayip sürükleyici bir dizi olmuş.

Konusu klasik bir hounted house olayı. Problemleri olan bir aile yeni umutlarla bu eve taşınır ama ev lanetli bir evdir. Bu konu defalarca işlenmiş olmasına rağmen dizi çok başarılı olmuş ,kesinlikle sıkmıyor ve bir güzel geriyor adamı :) Yapımcıları benim zamanında severek izlediğim Nip/Tuck dizisini de yapmışlar kalite belli yani...





İlk sezon 12 bölümde bitiyor. Yeni sezon ne zaman başlayacak daha belli değilmiş ama sabırsızlıkla bekliyorum.Haa bir de unutmadan filmin afişlerini de bir Türk yapmış. Gurur duydum valla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder