Sayfalar



6 Ara 2011

Yılbaşı Ağacım


Uzuuun zamandır neredeyse 1 yıldır bloğumla ilgilenmemişim bu yüzden soğumuştum .Ama sonra  yeni  blog açmaktansa bu bloğumu düzenlemeyi daha uygun buldum .Yeni halini de pek bi sevdim açıkçası.Dün geceden beri bununla uğraşıyorum. Ee malum işsizim ya bu aralar bari uzun zamandır yapmak istediğim şeyleri yapayım dedim.

Bu aralar bende bir hamaratlık bir hamaratlık. Hemen her gün yemek benzeri şeyler yapmaya başladım ki kocamın ve annemin gözleri doluyor neredeyse sarlıp ağlayacaklar birbirlerine J Kalkınca yatağını bile toplamaya üşenen ben hergün ev topluyorum temizlik yapıyorum. Sanırım içimde pusu kurmuş bir gündelikçi kadın varmış ta evlenip işsiz kalmamı bekliyormuş harekete geçmek için. Son zamanlarda beni tamamen ele geçiridi bu alt egom.(gündelikçi egom) Bakalım daha ne kadar böyle gider...

Bu arada bugün yılbaşı ağacımı süsledim. Çoook uzun yıllardır süslerim hiç bıkmadan ama nedense yılbaşı geçtikten sonra ağacı sökmem şubat ayını bulur. Ağaca doyamadığımdan değil üşengeçliğimden öylece beni bekler ağaç yerine kaldırılmak için.

Yılbaşı ağacı bende özel yeri olan birşeydir nedense. Yıllar yıllar önce babam iflas ettiğinde herşeyi kuruş kuruş hesaplayıp çok idareli davrandığımız bir dönem olmuştu. İşte o dönemde yılbaşı geldiğinde yılbaşı ağacım olsun istedim.Ama annemle babama sorup onları üzmemek için sormadım bile ağaç alırmısınız diye.  Derken birgün kopup yere düşmüş kocaman bir ağaç dalı buldum. Sürükleye sürükleye eve getirdim onu. Tabii evde ağacı süsleyecek süste yoktu .Bunun üzerine bende evde parlak ne bulduysam ağacın üztüne astım. Pamuklarla kar yaptım üstüne, süslü nikah şekerleri vardı onları taktım, elişi kağıtlarından süsler yapıp astım. O kadar güzel oldu ki...Akşam rahmetli babam eve geldiğinde ve ağacı gördüğünde çok şaşırmış ve çok beğenmişti. Yılbaşı gecesi önünde fotoğraflar çekildik ,annem ağacın altına benim için küçük hediyeler koymuştu onları açtık ve sıcacık evimizde çok mutlu bir yılbaşı geçirdik.

İşte o günden beri her yılbaşı gelirken ben ağacımı hiç üşenmeden süslerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder